Saturday, August 4, 2012

Case Study



Types

ü  व्यक्तिगत घटना अध्ययन
ü  सामुहिक घटना अध्ययन

Characteristics

ü  अनुसन्धान इकाइको गहिरो अध्ययन
ü  समस्याको गहिरो अध्ययन
ü  घटेका तथा घट्ने सम्पूर्ण अध्ययन
ü  गुणात्मक अध्ययन

Interview



Charactersitcs

ü  दुई वा दुई भन्दा बडी व्यक्तिहरु बिचको सम्पर्क
ü  अन्तरबार्ताकार र उतर्दाताको आबस्यकता
ü  प्राथमिक तथ्यांक संकलन गर्ने प्रमुख बिधि
ü  उदेश्य मुखी कुराकानीको आदनप्रदान

Objectives

ü  प्रतक्ष्य आमनेसामने सम्पर्क द्वारा सुचनाको संकलन
ü  आबलोकनको अवसर प्राप्तआन्तरिक तथा व्यक्तिगत सूचना प्राप्त
ü  परिकल्पना निर्माण गर्ने प्रमुख श्रोत

Observation



 Characteristics

ü  प्रत्यक्ष अध्ययन
ü  बडी भरपर्दो तथ्य प्राप्त हुने
ü  Human Sensus को पूर्ण प्रयोग हुने
ü  उदेश्य पूर्ण एबं सुक्ष्म अध्ययन

Types of Observation

ü  Controlled Observation
ü  Uncontrolled Observation
ü  Participent Observation
ü  Non-Participent Observation
ü  Mass Observaiton

Methods of data collection



There are two sources of data collection. they are:

1.       Primary Sources

ü  Observation
ü  Interview
ü  Questionnaire
ü  Casestudy
ü  Survey
ü  Others like PRA, RRA,etc

2.       Secondary Sources

ü  Doccuments and Records
ü  Census
ü  Regular and Occasional Survey

Research Steps



1.       Realizing Problems
2.       Problems Identification
3.       Object Selection
4.       Literature Review
5.       hypothesis Formulation
6.       Research Design
7.       Data Analysis
8.       Data Collection
9.       Hypothesis Testing
10.    Generalisation
11.    Report Writing

Other Objectives



ü  To generate new Knowledge
ü  to Improve understanding
ü  To Solve the specific Problms
ü  To Evaluate the existing Theories/principles
ü  To taste Hypothesis
ü  To the scientific study of the firm, business, economy etc.

Characteristics and Objectives of Scientific Research



ü  It is based on the facts, observable experience empirical evidence.
ü  It is involved in gathering facts/information’s from the first hand/secondary sources
ü  It is involved to answer the questions of unsolved problems or it is directed towards the solution of specific problems.
ü  It is self corrective in nature, whenever new facrs are found the old are revised.
ü  It follows a systematic method and an indepth study for the finding solution of the particular problems.

Marketing Research



“Research is the systematic effort to gain a new knowledge” –Redman and Morry

“Scientific research is the systematic controlled, empirical and critical investigation of hypothetical proposition about the presumed relation among natural phenomenon.”- Kerlinger (“बैज्ञानिक अनुसन्धान भनेको ब्यबस्थित, नियन्त्रित, अनुभवसिद्ध र समालोचनात्मक अन्वेषण हो, जसमा विभिन्न प्राकृतिक घतानाहरुमाथिको निहित सम्बन्ध परिकल्पनागत पूर्बमन्यताका रुपमा स्वीकार गरिएको हुने गर्दछ”)

Research is the careful investigation and inquiry especially through search new facts in any branch of knowledge.

अर्को शब्दमा भन्दा कुनै पनि समस्याको अनिभुती भएपछी वास्तविक समस्याको पहिचान, विश्लेषण र निष्कर्ष निकाल्ने ब्यबस्थित र बैज्ञानिक प्रक्रियालाई नै अनुसंधान भनिन्छ, 

संक्षिप्तमा भन्नु पर्दा Scientific Research/Investigation निम्न पक्षमा आधारित हुन्छ

०.       समस्याको समाधान प्रति निर्देशित
१.       अवालोकित अनुभव र प्रयोसिद्द तथ्यमा आधारित
२.       निश्चित परिक्ष्यण र व्याख्यामा आधारित
३.       प्रारम्भिक तथ्य संकलन वा संकलित तथ्यको आधारमा गरिने खोज
४.       अनुत्तरित समस्याको समाधानमा गरिने प्रयत्न

Problems of Cottage Industries



1.       Lack of Financial Support
2.       Shortage ofRaw Materials
3.       Lack of Basic Rural Infrastructure
4.       Competition with Large Industries
5.       Limited Market
6.       Lack of Skill Development Training
7.       Primitive Technology
8.       Lack of Protection Policy
9.       Lack of Security

Importance of Cottage Industry



A.       Creation of Employment Oppertunities
B.       Easy to Establish
C.       Basis of the development of Large Industries
D.       Utilization of Local Resources
E.        Source of Foreign Exchange
F.        Preservation of Art and Culture
G.       Supply of Consumer Goods
H.       Source of National Income
I.         Reduction fo Regional Disparities

Cottage and Artisan Industries of Nepal



Cottage Industry
ग्रामिण सिप तथा बडी श्रम प्रयोग गरि कम पुंजी लगानीमा विभिन्न आबस्यकिया सामानहरुउत्पादन गरिने घरेलु कामकाज को व्यवसायलाई घरेलु उद्योग भानिन्छ जसमा स्थानीय स्तरमा उपलब्ध हुने कच्चा पदार्थ तथा साधन हरुको परिचालन गरिएको हुन्छ , एस अन्तर्गत हाते बुने कपडा, कार्पेट, नेपाली कागज, पश्मिना, धतु तथा ढुंगाका कुंदाईहरु, बाँस तथा बेतका सामानहरु आदि पर्दछन

नेपाली परिबेस मा हेर्दा २० हजार देखि १ करोड सम्मको स्थिर पुंजी लगानीमा १० देखि २५ जना सम्म कामदार हरु मिलेर गरिने ब्यबसय नै बास्तवमा घरेलु उद्योग हो. तर, नेपालको औद्दोगिक नीति २०४९ अनुसार ३ करोद  भन्दा कम लगानी गरि स्थापना गरिएका उद्योगलाई घरेलु उद्योग भानिन्छ
२००९/१० सम्ममा घरेलु उद्योगको संख्या ५५३५ पुगेको छ

Rural Consumers



उपभोक्ता लाई उत्पादन तथा उपभोगक दृष्टिकोण बाट २ भागमा बाँडिएको छ

१.       औद्योगिक बस्तु तथा सेवा उपभोक्ता
२.       कृषि उपज बस्तु तथा सेवा उपभोक्ता

consumers of Rural Market

1.       Government
2.       Loval Government
3.       Local People
4.       Tourist/visitors
5.       Urban People

Factors Influencing Consumers Buying Behaviour

a.        Cultural Factors
b.       Social Factors
·         Family
·         Social Class

c.        Personal Factors
·         Age
·         Gender
·         Occupation

d.       Economic Factors
·         Income level
·         Attitude towards spending
·         Economic Condition
ü  Level of Personal Income
ü  Income of other Members of the family
ü  Availability of Liwuid Assets

e.       Psychologic Factors

MItigation Measures of Agrocultures Problems



·         भुमि माथिको अत्यधिक जनसंख्याको चाप लाई घटाउने
·         कृषि समान हरुलाई सर्बसुलाव तरिकाले जनता माझ पुर्याउने
·         ग्रामिण क्षेत्रमा यातायात र रंचार सुबिधा पुर्याउने
·         कृषि क्षेत्रमा आबस्यक कर्जा सुबिषा उपलब्ध गराउने
·         बैंकिंग तथा बित्तिय संस्थाहरुको विकास तथा बिस्तार गर्ने
·         भण्डारण सुविधाको विकास गर्ने
·         ग्रेडिंग, प्रमाणिकरण तथा संगठित नापतौलको बिकस गर्ने
·         सरकार, निजि क्षेत्र, कृषक, ब्यापारी, सहकारी संस्था आदि बिचको सम्बन्धलाई मजबुद बनाउने
·         सम्बन्धित संस्थागत विकास, ब्यबसायिक दक्ष्यता, श्रोत परिचालन र कारोबार आदिमा गुणात्मक विकास गर्ने